Держава і бізнес просуватимуть бренд України за кордоном
Участь у форумах, самітах та інших міжнародних заходах – це унікальний спосіб презентувати бренд України на світовій торговій арені. Адже в Україні виробляють дійсно якісну, здорову, орієнтовану на майбутнє продовольчу продукцію. Те ж саме стосується і промисловості. Таку думку висловив заступник Міністра економіки – Торговий представник України Тарас Качка під час Всеукраїнського форуму «Україна 30. Міжнародна політика».
«Ми прагнемо до того, щоб в нас була синергія в тому як індивідуальний бізнес і держава презентують себе за кордоном. І для того, щоб ми говорили про одні і ті самі речі – цьому слугує Експортна стратегія України, яка є для нас спільним орієнтиром. Зараз у нас завершується перший період дії Стратегії і ми маємо можливість спільними зусиллями уточнити наші пріоритети в міжнародній торгівлі», – зазначив Тарас Качка.
Заступник Міністра окреслив стратегічні ринки для України, над розширенням доступу до яких працюють в Мінекономіки. В той час як раніше Україна була орієнтована на ринки найближчого оточення, наразі держава має масштабу програму з укладення угод про вільну торгівлю з країнами Північної Африки, Близького Сходу, ЄС, регіонів Чорного та Середземного морів.
«У нас запрацювала Угода про вільну торгівлю з Британією. У першому півріччі цього року ми зафіксували профіцит в торгівлі та посилену увагу нашого бізнесу щодо доступу на цей ринок. Також запрацювала Угода з Ізраїлем і, нарешті, пан-європейсько-середземноморська кумуляція – інструмент, який дозволяє об’єднувати виробництво з вузлів в 38 країнах», – підкреслив заступник Міністра.
Тарас Качка також відмітив, що Україна оновила Угоду про вільну торгівлю з Північною Македонією, а з Чорногорією і Молдовою вже підготовлені протоколи на підписання відповідних угод. Крім того, в міністерстві працюють над початком переговорів з Сербією з цього питання. Щодо Туреччини, то вже відбувся раунд переговорів з укладення Угоди про вільну торгівлю.
Також Україна зацікавлена в розширенні доступу на ринки країн Південно-Східної Азії – Китаю, В’єтнаму та Індонезії. З цього питання в Мінекономіки також ведеться активна робота.
- Генштаб: по состоянию на 26 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 733 830 солдат
- Генштаб: по состоянию на 25 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 732 350 солдат
- Генштаб: по состоянию на 24 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 730 740 солдат
- Генштаб: по состоянию на 23 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 729 720 солдат